Odpovědi na časté otázky
Komu nahlásit poruchu (nejede mi internet)?
Jako první zkontrolujte, zda máte povolenou síťovou kartu, zda jste si ji omylem nezakázali (návod: kliknete na nabídku start/nastavení/síťová připojení, otevře se vám okno, kde budete mít připojení k místní síti, klikněte na něj pravým tlačítkem myši, dejte povolit). V případě, že máte doma router nebo podobné zařízení, zkuste toto zařízení vypnout a zapnout (vypnout a zapnout ze zásuvky). V žádném případě namačkejte RESET tlačítko na zadní straně zařízení (tím by došlo k vymazání astavení na zařízení). V případě, že internet stále nebude fungovat, kontaktujte nás prosím na e-mail: info@popmedia.cz nebo na tel.: 604510621 rádi Vám poradíme nebo Váš problém vyřešíme.
Jak si mohu internet objednat?
Stačí vyplnit objednávkový formulář na našich stránkách nebo nás kontaktovat na tel. 604510621. Domluvímne se s Vámi na termínu měření. Během měření vám technik vysvětlí podrobnosti ohledně motáže a zodpoví Vaše případné dotazy. Pokud měření dopadne dobře a přípojku půjde zřídit, domluvíme se s Vámi následně na termínu instalace.
Proč nefunguje odchozí pošta (nejdou odesílat maily)?
Zkontrolujte, zda máte správně nastavený server pro odchozí poštu.
Jak si ověřím svoji aktuální rychlost internetu?
Možností ve vyhledávačích je spousta např.: www.rychlost.cz
Kam a kdy zasílat platby za internet?
Platby zasílejte na účet číslo 1815863389/0800, variabilním symbolem je číslo Vaší smlouvy. Termín uhrazení platby je vždy do konce měsíce za daný aktuální měsíc.
Mám doma internet s jedním přívodním kabelem a chtěl bych využívat připojení po bezdrátové síti (notebooky, tablety, telefony aj.)
V případě zájmu můžeme doinstalovat zařízení pro bezdrátové pokrytí Vaší domácnosti nebo firmy - wifi router. Dodáváme kvalitní a výkonné zařízení, které Vám přivezeme, nainstalujeme, nastavíme a otestujeme.
Jak nastavit internet po Re-instalaci Windows?
Pokud máte Windows XP nebo Windows 10 zpravidla nic nastavovat nemusíte, většinou je IP adresa přidělována pomocí DHCP (automaticky).
Je nutné používat antivirovou ochranu? Pokud ano jakou?
Antivirový program je určitě vhodné používat, mnohdy Vám ochrání ztrátu vašich dat, ušetří Vám čas (nemusíte re-instalovat Windows) a dále Vám viry nebudou zpomalovat internet a váš PC.
My doporučujeme Kaspersky, NOD 32 nebo AVG antivirus professionál.
Dále pak je vhodné mít ve Vašem PC nějaký antispywarový program, například Ad-Aware 2007 users.
Proč internet při stahování ukazuje mnohem menší rychlost, než mám uvedenou na smlouvě?
Na smlouvách je vždy rychlost udávána v jednotkách ,,kbps,, a Váš PC je už přepočítá do jednotek větších, takže ukazuje hodnotu menší ( 8kbp/s = 1kBp/s) příklad 1024kbp/s = 128kBp/s
Faktorů ovlivňující vaši rychlost k internetu je mnoho, proto uvedeme jen několik:
- různé současně pracující aplikace a využívající internet
- pokud budete mít ve svém PC vir nebo nějakého podobného parazita je dost možné, že ovlivní rychlost stahování
- dalším faktorem ovlivňujícím rychlost jsou servery, na které se připojujete. Ne každý server má takovou kapacitu, aby obhospodařil všechny uživatele internetu v jednu chvíli a to na 100%
- pokud máte doma 2 a více PC námi dodávanou rychlost si dělíte mezi sebou (to znamená, že nemáte Vaši rychlost krát počet PC v bytě)
- mnohdy ovlivní rychlost internetu i výkon vašeho PC (hlavně u starých PC je načítání stránek pomalé, je to ovlivněno grafikou, paměti RAM atd.)
Pokud jste nenašli odpověď na váš dotaz, kontaktujte nás na e-mail: info@popmedia.cz nebo na tel: 604510621
.
.
.
.
.
.